Насловна |
Комитет |
Придонеси од членовите |
ПотА - Проценка на националните потреби - Превентивна и клиничка нутриционистика - Вера Симовска
ПотА - Проценка на националните потреби - Превентивна и клиничка нутриционистика - Вера Симовска
04/09/2009 23:54:00
hadmin
attachmenт

Депресијата духовно се лекува
Дневник - 04/06/2009 00:35
Истражувањата покажуваат дека е можно светот да се блокира поради депресијата, од година во година
Маснотиите му се потребни на срцето
Храна - 05/06/2009 11:06
Недоволното венсување на маснотии, го намалува нивото на добриот холестерол во крвта, покажало истражувањето на
Оревите можат да го заштитат срцето
Храна - 05/06/2009 11:06
Јадењето одредени видови растенија, како на пример ореви, ги отвара артериите и може да помогне
Витаминот Ц го намалува дејството на загадување
Храна - 05/06/2009 09:06
Земањето дополнително количество витамин Ц, помага во неутрализирањето на штетните последици врз белите дробови, при
Сојата двојно полезна за мажите
Храна - 05/06/2009 04:46
Американските научници од Државниот универзитет на Колорадо, тврдат дека консумирањето соја го намалува ризикот од
Чоколадото корисно и во бременоста
Храна - 05/06/2009 04:46
Консумирањето чоколадо во текот на бременоста е добро за детето, се покажало во истражувањата на
Ве дрма депресија??
Црнобело - 04/06/2009 10:05
Често ви се случува да имате од оние периоди кога ништо не ви оди од
Донација за очна клиника од ЕВН
Алфа - 04/06/2009 18:17
По двата случаи на бебиња кои беа отпуштени од гинекологија со оштетeн вид од инкубаторот
Здравје за вашето бебе
Храна - 04/06/2009 16:16
Но вкусот на зеленчукот не секогаш е прифатен од страна на бебињата, затоа се препорачува
Совети за купување
Храна - 04/06/2009 16:16
САБЈАРКА - Филе од сабјарка се разликува од другите риби така што на пресекот можете


Facebook
Furl
Digg
Myspace
Windows Live
Yahoo MyWeb
Тие се почесто се применуваат над препорачаните дневни дози од страна на граѓаните со што можат да го оштетат сопственото здравје, како што велат најновите студии. Нема потреба од примена на овие додатоци при добро избалансирана исхрана. од таа причина
овој придонес е од особено национално значение и е неопходно веднаш да се прифати и спроведе во практиката.
Поздрав до докторката Вера Симовска.
Тие се почесто се применуваат над препорачаните дневни дози од страна на граѓаните со што можат да го оштетат сопственото здравје, како што велат најновите студии.
Нема потреба од примена на овие додатоци при добро избалансирана исхрана. од таа причина овој придонес
е од особено национално значение и неопходно e веднаш да се прифати и спроведе во практиката.
Поздрав до докторката Вера Симовска.
Испрати коментар